Alla inlägg under juli 2008

Av patricia - 31 juli 2008 23:08

Min hemlis vän har liksom jag en son runt 3 år!!!


Jag har en liiiten misstänke om vem som är min hemlis!!!

Av patricia - 30 juli 2008 22:54

Hur orkar folk sitta och sy när det är så varmt ute? Jag skulle få spader.

Det måste bli sämre väder så jag kan börja på Hemlis pkt.

Ska se om jag kan komma på en ledtråd till:


* jag vet att min hemlis har haft det varmt och skönt idag! ler

* vi har som sagt 3 saker gemensamt saker .....


Av patricia - 30 juli 2008 16:59

idag har jag hanldat lite kläder.

Lindex har ta 2 betala för 1.

2 cardigan eller vad de heter. tunnare långärmad tröja till Emma.

Ett nattlinne till Emma och ett par förstora byxor till Emil som ska sparas.


Av patricia - 29 juli 2008 00:30

IDag kom det ett litet pkt i brev lådan.

Det var ett jätte fint tyg (längd) som jag hade vunnit på tradera. Ska ev. bli en skjorta till Emil. Jag kommer inte ihåg vad de heter....gnuttarna och Bobo kankse...


Var iväg och köpte en cykelsits till Emil via blocket.

Får hoppas att denna är bättre men spännet verkade krångla.

Såg att sitsen hade en tygdyna och gissa om mitt huvud började att jobba direkt....vilket tyg skulle passa till att bli en ny dyna! hahaha


Varmt är det men man ska igentligen inte klaga. Sommaren är äntligen här.

Varit i Ensjön och ätit lite glass och barnen har badat.


Av patricia - 27 juli 2008 00:28

Natten till idag hade Emma feber.

Hon brukar ha ganska hög feber.

Denna gång så tog jag tempen efter jag hade gett Alvedonet och då hade hon 38.5 grad.

Det är nog en sommar förkylning som hon har åkt på.

På måndag ska hon ev gå på Cirkusskola, vi får se hur det blir.

Kram Pa

Av patricia - 26 juli 2008 22:15

Som vanligt tar jag bilder på vad vi har gjort under dagen.

Det som är konstigt är att när sambon ska ta kort på mig så vill inte kameran ta kort!!!! Hur lustigt är inte det???

Det har varit jätte varmt och härligt idag igen.

Jobbade, storhandlade och sedan åt vi McD igen!! ler jag älskar ju mcDonalds.

Syrran kom hem idag från en tripp till Ullared, hade hittat On the Peak jackor till barnen för 149 kr/st. På Rejmyres marknad kostade de 350 kr/st.

 Cyklade en sväng till min andra syster så barnen fick leka med vattenspridaren igen. Emma hade fått en ny bikini av syrran som hon bara gav 10 kr för på Ullared. Storlek 130 och avsedda för att ha "tuttar". Jag tyckte att det var konstigt för det har man ju inte när man har storlek 130!!!


Jag vill bo i hus! Vill ha en pool. vi kan inte ha pool ens på balkongen eftersom kaninen springer lös i kök och på balkong.

Städade badrummet eftersom det VERKLIGEN behövdes!


Kram patricia



Av patricia - 25 juli 2008 19:35

idag har jag varit ledig så jag sätter in lite bilder av vad vi har gjort idag.



Av patricia - 22 juli 2008 23:25

tyget som ska bli något till hemlisen är svart och rött.

Skapa flashcards