Alla inlägg den 15 juli 2008

Av patricia - 15 juli 2008 20:28

Nu har jag fått min hemlis!


"Man ska skicka ett paket till sin hemliga kompis på ett värde av 200 -250 kronor (exklusive porto), det ska innehålla minst ett sytt/stickat plagg till barn, något gott till mamman, tyg/garn som mamman kan göra något med,  någon överaskning till barnet."


Det kommer att bli spännande och svårt! att hitta på något...ler

Det jag mest är orolig för är att personen ev. kan sy "bättre" än jag och inte kommer att gilla det jag gör. Nä fy tänk positivt Patricia Det _kommer_ att  bli kanon bra!

Men det blir nog svårt att hålla sig. *fniss*

Och gissa hur nyfiken jag är vem som är min hemliga kompis då!!

Jag hoppas att jag gissar rätt ler

Kram på er alla!



Av patricia - 15 juli 2008 16:29

var hos syrran så Emil kunde "bada" lite med krokodilen.

Typ en vattenspridare.

Av patricia - 15 juli 2008 16:27

Idag bakdae jag och barnen muffins, de blev riktigt bra då de lossnade direkt ifrån formen.

Skapa flashcards