Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av patricia - 23 augusti 2008 19:28

Idag har jag gjort färdigt en till flecce jacka som ska  bli en present till Emmas låsas kusin.

Jag är inte helt nöjd med den men jag vet att han kommer att gilla den.

Denna är den första som jag började på till Swapen men den blev ju så stor.

Har förlängt den men DET blev inte bra. ler

Emma är i samma storlek som kusinen.

Av patricia - 23 augusti 2008 19:20

Idag var det McDonalds Happy Mil och båda mina barn skulle delta.

Emil var eld och lågor och frågade en massa om "tävlingen".

När vi väl kom dit och han hade fått sin nr.lapp så VÄGRAR ungen! ler

Ja vad gör man jo står och tittar på när de andra springer. 6 år och yngre skulle springa 400 meter. På bilderna ser ni hur sur han kan vara. Medalj fick han ändå! hihi

Emma startade ca 30 min senare och hon sprang 800 meter. Stackars henne hon hade ont i halsen men ville springa ändå.


Passade på fota min älsklings mats huvudfigur! hahaha

Ovido - Quiz & Flashcards