Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av patricia - 29 augusti 2008 15:32

Idag kom Eva och lämnade av mitt swap paket.

WOW vad saker.

Först låg allt i en tyg kasse ( en sådan som man har sett mycket på sysidan och som jag har velat ha länge!!!)

I den låg:

En orange kortärmat tröja till Emma

En rosa tröja med en broderi ängel på (emma)

En kanon läcker blå kjol med en konståkningstjej på(emma)

En ljusblå tröja med döskalle och svärd på

Ett par JEANS!!!! som inte alls var speciellt stora för Emil (han är ju så mager *L*)

En väska med musse pigg

En rosa börs   ( i sina väskor la barnen sitt godis som de fick med)

Sedan fick jag en jätte fin blomma med en gullig kruka

Allting var så fint sytt.  Jag är så glad att jag bestämmde mig för att vara med på denna swapen!!!


TACK SNÄLLA EVA FÖR ALLA SAKERNA

Jag blev så himla glad för allting.


Det var lite svårt att få alla saker med på en och samma bild men jag har försökt att få med allt!!

kram



Ovido - Quiz & Flashcards