Alla inlägg under oktober 2008

Av patricia - 24 oktober 2008 23:49

jag är klar med swap plagget.

Igentligen skulle detta inte ha tagit sådan lång tid men jag är inne i en dep. period just nu. Så jag hoppas att det fungerar på tjejen.

Jag tycker att jag kan mera annars, just nu gick det bara inte.

Men jag tröstade mig själv med att detta var maskerad kläder och då behöver det inte vara 100 % perfekt!

KRAM patricia

Av patricia - 23 oktober 2008 23:58

Jag vet vem du är!!!

jag gissade redan innan du hade skrivit!!

Jag hade redan innan denna swap kollat in din sida fniss

Min hemlis är TISA det som är lite roligt är det att namnet Tisa brukar jag få heta från små barn. ler Och så har jag en "krambjörn" care bears tatuerad på armen....


vill bara säga att du ska inte vara orolig. jag älskar saker som andra har gjort. Du ska bara se mina maskerad kläder hur de IGENTLIGEN ser ut!! hahaha oftast slarvigt gjorda.

kram Patricia

Av patricia - 20 oktober 2008 20:55

denna vecka måste jag sätta fart!

Jag hoppas inte mitt syande påverkar utav hur jag mår nu.


Idag var jag och inhandlade presenten till barnet. Inte lätt att hitta saker som passar under 1 år ler

Något gott till mamman vet jag inte riktigt vad det ska bli ännu.


Men vad jag ska sy är klart men jag har inte börjat ännu!

kram patricia


Av patricia - 20 oktober 2008 15:21

Jag måste sluta det jobbet som jag har trivts med nu!!

jag hade äran att jobba nästan 6 månader (7månader) Har precis kommit in i arbetet och lärt känna både personal och brukare!

Fyy faan! jag mår piss!!! har tjutit som en liten gris både inför chefen och mina arbetskompisar. de tyckte att det var konstigt att jag inte fick vara kvar iallafall till den andra skulle komma!


Av patricia - 18 oktober 2008 20:55

Emil ÄLSKAR programmet "Hål i väggen" och självklart ville han vara en sådan figur på makseraden.

Så jag fick sy en ler.

Han blev så glad för dräkten fniss.

Av patricia - 15 oktober 2008 14:49

Jag låg vaken nästan halva natten på jobbet inatt bara för att jag visste att Emma skulle frysa sådant när hon skulle ta kort!

När jag kom hem fixade jag till en bolero.

Jag tyckte att den fungerade bra trots lite fel här och var.


Av patricia - 14 oktober 2008 20:41

Imorgon onsdag ska Emma fotografera sig med konståkningsklänning på sig.

Hon kommer att frysa för mamma har varit elak och gjort en utan ärmar!!!

Fast hon godkände den och tyckte att den var jätte fin, sonen på 4 år tyckte "att den var helt fantastisk".

 Emma testade en innan jag satte dit stenarna.

Hoppas att den blir bra.

Av patricia - 3 oktober 2008 21:41

Nu har vi kommit hem från Turkiet.

En mycket skön semester vecka.

Det var så härligt väder.

Emma och jag klippte oss i Side, det kostade bara 80 kr.

Emil var en liten favorit så han fick t.o.m rida på ryggen när de skulle städa vårat rum. ler

Vi åkte på en båt utflykt och skulle bada men vågorna var så höga så det blev inget bad för mig, men min syster var med Emma ett tag.

 Vi shoppade många tjocka luvtröjor(Nike och adidas, eller hur haha fejk allt i hopa) i Turkiets Ullared de kostade som mest 150 kr och gissa om det blev många ler.

Lacoste t-shirtar blev det med några till barnen.

kram Patricia

Ovido - Quiz & Flashcards