Alla inlägg den 29 november 2008

Av patricia - 29 november 2008 00:40

Jag har varit i ULLARED!!

Det är alltid lika kul att få åka ner dit och handla för en massa pengar som man igentligen inte har! *L*

Kompisen Maria körde hela vägen ner och tillbaka, fattar inte hur hon orkade!!!!

Åt en sådan go mat på en hamburger resturang nära Gekås.

Dagens var pannbiff, kyckling, lax m.m

Jag tog laxen...Supergod! En tjej hade beställt kyckling som var dagens HIHI hon fick en HALV kyckling!! Det var inte lite mat ler!!!


Ullared...Gekås.....MYCKET folk.....små panik.....lite fynd....inget till mig ...JOOOO....Mamma Mia dvd!! lite trosor som vanligt.

Sedan var det mesta till barnen.vinter overoller, vinter jacka + en massa julklappar.



Var och köpte en lego kalender till Emil idag, han är överlycklig och ville öppna direkt.

Emma har fått en pet shop kalender som jag har satt ihopp själv.


puss och kram NU ska jag söööva!


Ovido - Quiz & Flashcards