Alla inlägg under november 2008

Av patricia - 8 november 2008 01:22

Imorgon Lördag ska jag stå på Loppis i mitt bostadsområde.

Jag hoppas på att få in några kronor så jag kan köpa lite lördags godis!! ler

Jag har inte så stora förhoppningar för där jag bor vill folk nästa ha betalt för att "köpa"  sakerna. Kläder kan man inte ta mera än 5-10 kr. Fast så är det väl på varje loppis. Barn kläder går inte så bra.

Tradera kan man tjäna mera på men det är jobbigt med all packning.

Lite sytt har det blivit men som vanligt så blev det fel och jag tappar gnistan.

Kram nu ska jag sova!


Ni som är inne får gärna skriva en kommentar så jag vet vilka som läser min blogg!!!!!

Av patricia - 4 november 2008 21:37

Ni som har läst min blogg förut har nog sett att vi har skaffat marsvin.

Hon fick åka till vetrinären och de kollade henne men de kunde inte hitta någon fel på henne. Sedan blev hon förkyld (tror jag) och jag lovade henne att köpa en kompis om hon blev frisk. Så idag åkte vi och köpte en till.

Denna gången blev det en Teddy ,hon ska heta Matilda tror vi.

Det är en liten skillnad i storleken på dom fast de ska vara lika gammla!!!

Av patricia - 3 november 2008 01:00

Tänkte bara säga att det kommer att komma lite kläder på denna sida med om någon dag eller så! ler

Jag orkar inte ha 2 olika bloggar för sy och familj.

kram patricia

Av patricia - 2 november 2008 23:14

Nu har jag gjort så man kan se Emmas första tävling.

De fick hitta på saker själva och de var jätte duktiga alla!!!

Det som var synd var att Emma och hennes kompis Julia åkte samtidigt så jag kunde inte filma båda....typiskt!


Hoppas ni gillar det....

kram patricia


ps. måste bara säga att den som klappar och ÅÅÅ:ar är Julias mamma Maria!! ler

Av patricia - 1 november 2008 14:05

Emma har nu deltagit i sin allra första tävling inom konståkningen.

Eftersom Emma går i grupp 4 som är den första konståkningsgruppen så hade de inte 1, 2,3 plats utan ett system där man fick pris som "bästa" någonting.

Emma fick pris som "BÄSTA KÖTTBULLE" (Då sitter man så långt ner mot isen man kan komma och ändå försöka hålla balansen)


Natten till idag vaknade Emma som hade fått en förkyldning, det var mindre kul. Hon är helt röd under näsan av allt snytande. Men hon genom förde tävlingen ändå, den ville hon inte missa!!!!


Titta så glad min lilla sjukling blev för sina fina priser.


Kram patricia

Ovido - Quiz & Flashcards