Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

jaha

Av patricia - 29 januari 2009 23:20

Jag gillar inte när man har skrivit ett helt långt inlägg för att det sedan ska försvinna bara för att man råkar trycka på ladda upp bild!

Det är inte första gången som jag glömmer att det inte fungerar så.


Idag har jag varit och tittat på handboll. hmm tänk att jag har spelat det!!

Men jag är ingen handbolls tjej mera en ligga i soffan och äta chips tjej!


Har idag varit och köpt en ny hjälm till Emma, fick även veta att hon att hon har en tjej som hon ser upp till på konståkningen och det är bra!


Fick nya bilder på Stina idag! Hon väger nu över 2 kilo och ser ut som en bäbis ler!

 
 
Maria

Maria

30 januari 2009 16:50

Vem ser hon upp till??

http://qaktus.bloggagratis.se

 
jennipher

jennipher

30 januari 2009 19:15

en nässpray-tjej också ;)

http://jennipherjacobsson.blogg.se

 
Mari A

Mari A

1 februari 2009 18:03

Oj, vad hon växer. Ja, då är det dax att sy större storlekar till henne...ler
Så jättefina dräkter du syr till Emma. Hur går det för henne på konståkningen ? Blir det några tävlingar under våren ? Har ju inte någon koll på konståkningen, men börjar de att tävla när de är små ? Det är så skönt att barnen har någon sådan hobby, dels får de många kompisar och dels får de motion och koordination. Det är bra. Mina barn är gymnaster ( två av dem ) men de är ju vuxna nästan ( en är 23 och en är 19 ). Har sluppit hämta dem fulla på stan. Det tar ju lite tid i anspråk med träning och så, men det är det väl värt.
Tycker att det är kul att läsa din blogg i alla fall. Vi ses på sysidan.
Ha det gott / Mari

http://www.maradesign.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av patricia - 12 december 2011 16:05

Nu är jag inne på min tredje dag på bara soppor. Går rätt bra ändå men att laga mat till familjen är ingen höjdare! Hur vet jag vad maten smakar?!?!   ...

Av patricia - 10 december 2011 00:27

Kankse dags för en ny uppdatering!   Emma har blivit B-åkare! En mycket tuff period fram för sig! Hon har haft sin första klubbtävling och hon slutade på en 16 plats med 9.78 poäng! Det hoppas vi på att hon klår på nästa klubbtävling.   Lör...

Av patricia - 11 oktober 2011 23:41

Jag har funderat nu ett tag varför jag ska ha en blogg? jag skriver ju allt på facebook ändå!     jaja har ju lite att skriva ändå.   Familjen var in turkiet i september, med på resan var även 2 av mina syskon och mamma. Vi hann inte en...

Av patricia - 25 juni 2011 20:26

jag är så fruktansvärt dålig på att blogga!! kommer på det ibland när jag läser Marias blogg. jag är sjukskriven just nu. har opererat knät och fått ett nytt korsband. Det går rätt bra nu...har gått några steg bara med en krycka.   Emil har h...

Av patricia - 7 april 2011 21:50

Idag var jag nere på Intersport och köpte mina dyraste skor någonsin! Det är säkert en del som tycker att summan är fjuttig men den är mycket för mig 690 kr!!! Ett par Adidas löparskor...men det innebär inte att jag ska börja springa HAHA! Nej nej ...

Skapa flashcards