Alla inlägg den 30 januari 2009

Av patricia - 30 januari 2009 21:26

Idag blev jag glad.

Jag fick besök...först av kompisen Maria med barn och sedan av syrran Jannica.

Det är sällan någon kommer hem till mig, varför vet jag inte, kankse är jag förtråkig eller så luktar det illa hahaha


Har fått ett extra barn inatt. Julia, Emmas kompis ska sova över här.

Får hoppas att det går bra.


Jag är lite sysugen! Jag gissar på att Maria sitter och pysslar med sin nya OVERLOCK maskin, den "gammla" fick åka till helvetet. Den var konstig och inte var den gammal heller.

Emma och Julis ligger i sängen och tittar på film och Emil ligger i sin säng och kollar på film. Jag är chips sugen......ler



KRAM PA

Av patricia - 30 januari 2009 18:17

Idag har jag testat att gjort en rak kjol.

Mycket mera jobb än de runda tyckte jag.

Denna ska ev Emma ha, hon har inte testat den ännu så jag vet inte om den passar henne annars blir den till försäljning.

Jag la tyget upp och ner av en andledning. Jag klade inte av när det stod HO HO, då inte hoho som i tomten *L*


Kram

Skapa flashcards