Alla inlägg under januari 2009

Av patricia - 10 januari 2009 23:00

Fick idag en ny bild på Stina.

Hon är så himla gullig och jag längtar tills jag får hålla henne.


kram patricia

Av patricia - 10 januari 2009 19:40

Idag var det konståkning igen för Emma.

Förra veckan tog jag lite bilder och tog även på en annan tjej som heter Linn, men innan jag la in dom så ville jag fråga hennes mamma först om lov och det fick jag.  En riktig härlig tjej som kan spexa haha.

Av patricia - 8 januari 2009 22:04

Jag kom på den bästa idèn!!

Om folk vill sponsra mig med 100 kr i månaden i ett år så har jag råd att gå på Itrim!! jag behöver typ bara 10 personer hihihi

Jag vill så gärna gå men har inte pengarna just nu till det.



kram patricia

Av patricia - 6 januari 2009 18:23

Av patricia - 5 januari 2009 18:51

Idag har jag fått lite bilder på Stina.......

kamerans klockan går fel med en timma, det ska vara en timma minus.

så himla gullig, längtar tills jag får se henne på riktigt.

is!

Av patricia - 3 januari 2009 23:30

Idag blev det skridskor på eftermiddagen också.

Emma, Julia, Maria och jag åkte en stud i ishallen.

Julia hade fått en jätte fin klänning som hennes mamma hade gjort.

Julia var riktigt duktig på att hoppa idag....bra höjd och fina landningar.


Idag har jag sytt 3 omlottröjor i storlek 40, kortat av ett par byxor och påbörjat en kläning till Emma.

Har ritat av mönster på en klänning med.


Sätter ut lite bilder som Jullas mamma tig idag.


kram patricia

Av patricia - 3 januari 2009 14:20

Idag var det en stor skillnad på Emmas åkning.

Hon tränade verkligen.

Klubben NKK har börjat att ge barnen "straff" när de säger att de inte kan och det är rätt så bra kan jag tycka.....De ska springa ett varv runt isbanan.

Och det verkar som det inte blir nedflyttning.


Kram Patricia

Av patricia - 2 januari 2009 21:54

Inatt sydde jag till kl 03.00

en omlott tröja och ett par hängslebyxor blev det i storlek 40.

Så litet.

Nu är det bara en mössa kvar till det setet.

Ska göra flera tröjor, ganska lätta.


kram patricia

Ovido - Quiz & Flashcards