Alla inlägg den 20 februari 2009

Av patricia - 20 februari 2009 22:44

Jag har varit med Emma i Finspång i 2 dagar nu.

Det har varit läger och det verkar ha varit uppskattat men väldigt kallt.


Dag ett var det 2 ispass och BAD! badet var verkligen efterlängtat och den "gula" rutchkanan var nog det roligaste på den dagen.


Dag två hade de med 2 ispass. Jag märker att Emma har gått framåt...hennes ladnings positioner blir bättre och bättre.


Dag två hade jag med mig Emil....stackarn jag hade gjort oboy och häller upp åt honom och han dricker och bränner sig så dant i munnen. Jag kände mig såååå skyldig som inte kände hur varmt det var först.

Men allt blev bra efter ett tag då vi avslutade dagen Emil och jag med att bada och åka den GULA rutchkanan! ler


En bild på Emma fick jag iallafall....

Ovido - Quiz & Flashcards