Alla inlägg den 8 mars 2009

Av patricia - 8 mars 2009 22:37

Nu har jag äntligen börjat med en konståkningsklänning som skulle ha varit klart sedan MYCKET länge.


Måste bara säga att jag har förälskat mig i en knaslåt! hahah

Snälla snäll med Caroline af Ugglas  ler


 SNÄLLA SNÄLLA


Snälla snälla snälla snälla

jag ber dig

 

snälla snälla snälla snälla

Stanna kvar hos mig, för jag behöver ju dig

 

Ja Så snälla snälla snälla snälla 

så lyssna snälla snälla snälla

 

Ja jag vet att det är lågt att be, men jag skiter i de,

 ja för i går ,när du gick, i sista blicken, som jag fick, ja kunde se,

 

 ja jag kunde se, jag såg, du var på väg,

till en annan kvinna, bort från mig.

 

Så snälla snälla snälla snälla, jag säger snälla låt mig inte sitta, nä sitta ensam här,

Ja medans du är där

 

Så snälla hjälp mig fatta hjälp mig att förstå

 Ja vad har jag gjort för fel, som fått dig att gå, ja för de e väl så,

 

vad jag hatar att, att jag vet, ja jag vet, ja jag vet du kommer att ge, allt du gav ja,

allt du gav till mig, ja allt det där jag fick,

till en annan kvinna å inte till mig.

 


Skapa flashcards