Alla inlägg under juli 2009

Av patricia - 6 juli 2009 15:37

Jaaa fyyyy!! oskulden är tagen!!

Första gången jag har löss.

Sitter just nu med medle i skallen...jag vill att alla ska dööö direkt! pang bom.

Vi har ju lyckats att smitta kompisens ena dotter HURRA! not.

MEn jag vet att det kommer från Emmas frita. ska nog skälla lite på dom nästa veckan. de visste nämligen om att det gick löss utan att berätta ....

DÅLIGT!!!

Av patricia - 3 juli 2009 11:53

OM HAN FÅR SPARKA HONOM 3 GGR UTAN ATT BLI STRAFFAD DÅ KAN ALLA GÖRA SÅ!!!

EN SPARK FÖR ATT "MOTA" BORT KAN VARA OKEJ MEN INGET MERA!!!!

Av patricia - 1 juli 2009 15:21

Nu är det sommar på riktig och det är skönt.

Ensjön är måste iallfall en gång under sommaren.

För Emmas del har det varit MÅNGA gånger.

Jag har inte badat alls. Jag i baddräkt! aldrig! Jag har badkar, ler

Sätter ut lite bilder från Juni månad.

KRam Patricia

Skapa flashcards