Alla inlägg den 29 november 2009

Av patricia - 29 november 2009 23:14

Nu är det dags igen att börja sy!!

Har fått nya beställningar i från klubben. det ska bli 6-7 svarta kjolar.

Nya tjejer ska börja "jobba" på ica kvantum och åka och visa varor och dyligt.

Som TUR är så får man bara "jobba" när man har fyllt 11 år och Emma som bara är 8 år ännu slipper ett tag till.


Jag köpte 2,5 meter svart tyg så att det ska finnas hemma om de vill ha flera kjolar. Det blev 1 meter badräktstyg med som ska användas till trosdelen samt några meter svart resor. Summan av allt blev 563 kr.



På onsdag ska jag åka till Ullared, förösker att få ihop alla pengar som jag ligger ute med till folk. Men hela tiden verkar som att jag går back! Det blir bara mindre å mindre pengar i burken!

Jag har hittat billiga skridskor till Emil 378 kr med frakt! det är Wifa och de såg bra ut!


Nu är det dags för sängen


Puss & kram


Patricia

Ovido - Quiz & Flashcards