Alla inlägg under februari 2010

Av patricia - 24 februari 2010 20:56

Den 7 mars efter Gull-Olle tävlingen ska Emma få testa sig!

Hon ska testa Fri grund och Basic grund och om hon skulle klara det innebär det att hon får ta av sig hjälmen och börja tävla.

Men jag tror inte att hon fixar båda testerna. Det skulle vara jätte kul om hon fixade ett utav dom iallfall.

Idag var det en kanon tränning. Emma hade Martin väldigt mycket för sig själv och de fick fason på hennes flyskär! De var jätte fina.

Nu sitter jag i soffan med en mycket ond axel, är i stoooort behov utav massage!

Ska nog kosta på mig det tror jag annars kommer jag inte att kunna röra mig snart.

Ska hoppa i badet!
kram pa

Av patricia - 17 februari 2010 23:16

Jag blogga inte så ofta längre. Känner att jag inte riktigt har saker att skriva om.

Har varit dålig sedan början av Januari.


Idag lagade Emma maten. Det blev köttfärssås och hon var jätte duktig.

Och gott var det med.


När det gäller konståkningen så går det framåt. Hon är jätte duktig och kämpar på. De har börjat med att förbereda Axel.  De har 2 tränare Marina och Martin och de har dom varannan gång.


Den 6-7 Mars är det tävling Gull-Olle. Det är många från klubben som ska vara med och tävla, det ska bli jätte kul att se alla duktiga tjejer.

Ev kommer Emma att få testa sig, för att få av sig hjälmen och sedan få börja tävla. Hon önskar sig det i födelsedagspresent!

- Testerna är ju i mars och jag fyller ju i mars!!

Vi får se hur det blir med det!

       


Ovido - Quiz & Flashcards