Alla inlägg under april 2010

Av patricia - 4 april 2010 10:37

Hej det var ett tag sedan!

Emma har hunnit fylla 9 år nu. Hon längtade, kul med kalas. Men hennes kompis kalas ska hon ha längre fram.

    




Avslutning på konståkningen var igår lördag.

Föräldrar och syskon fick vara med och åka.

Det var lite kul, jag åkte mest runt och tog kort


Påsken håller nu på och jag har inte ätit ett enda ägg!!

Måste lära mig att bjuda hem folk på middag eller något ...*L*

Vi firar ju aldrig påsk, det är många traditioner som har fallit bort sedan jag träffade Magnus. Ni vet.....datan är det bästa som hänt Magnus!


Vad ska man göra idag då? det är så fint väder. kankse ska ta med kameran ut och ta lite kort, jag vill verkligen lära mig min kamera.



Nää nu ska jag ta och äta lite frukost!

kram

Skapa flashcards