Direktlänk till inlägg 4 augusti 2008

ledsen

Av patricia - 4 augusti 2008 18:04

idag är jag lite ledsen.

Jag har börjat på hemlisplagget och enser sedan att måttet inte alls stämmer. jag provade på min egen som som har en storlek mindre ca och han badar i den. Dotter som har 122-128 kunde typ ha den

Sedan så kollade jag kedjan och det var ett enda stort trassel.

jag blir så ledsen. jag vill ju att den som ska ha den ska bli nöjd.

jag har redan försökt med en kedja men den med blev åt skogen.

Snart har jag inga pengar kvar att göra något för.

Bara tyget har kostat en massa pengar. blir så arg på mig själv!

AAAAAAAAAAAAAAAAA


 
 
Ingen bild

Helena

5 augusti 2008 12:27

Det är inte något som kan ligga ett tag utan att det gör så mycket då? Det är ju bra med att sy till barn, förr eller senare växer de ju i det!

 
mallaching

mallaching

5 augusti 2008 21:41

jaa det är jätte bra med grejjer som ligger och väntar!:) huvudsaken att det inte blir heeelt fel årstid.. alltså fleeceoverall mitt i högsommarn ;)

http://mallaching.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av patricia - 12 december 2011 16:05

Nu är jag inne på min tredje dag på bara soppor. Går rätt bra ändå men att laga mat till familjen är ingen höjdare! Hur vet jag vad maten smakar?!?!   ...

Av patricia - 10 december 2011 00:27

Kankse dags för en ny uppdatering!   Emma har blivit B-åkare! En mycket tuff period fram för sig! Hon har haft sin första klubbtävling och hon slutade på en 16 plats med 9.78 poäng! Det hoppas vi på att hon klår på nästa klubbtävling.   Lör...

Av patricia - 11 oktober 2011 23:41

Jag har funderat nu ett tag varför jag ska ha en blogg? jag skriver ju allt på facebook ändå!     jaja har ju lite att skriva ändå.   Familjen var in turkiet i september, med på resan var även 2 av mina syskon och mamma. Vi hann inte en...

Av patricia - 25 juni 2011 20:26

jag är så fruktansvärt dålig på att blogga!! kommer på det ibland när jag läser Marias blogg. jag är sjukskriven just nu. har opererat knät och fått ett nytt korsband. Det går rätt bra nu...har gått några steg bara med en krycka.   Emil har h...

Av patricia - 7 april 2011 21:50

Idag var jag nere på Intersport och köpte mina dyraste skor någonsin! Det är säkert en del som tycker att summan är fjuttig men den är mycket för mig 690 kr!!! Ett par Adidas löparskor...men det innebär inte att jag ska börja springa HAHA! Nej nej ...

Ovido - Quiz & Flashcards