Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

sjuk

Av patricia - 9 februari 2009 11:03

jaa jag klarade inte av att jobba så jag fick lov att gå hem.

Fick ett mail som var lite kul:


 Anna hade just fått höra att hennes farfar var död, så hon skyndade sig hem
> till farmor för att vara till tröst. Väl där frågade hon hur han hade
> dött...
> - Jo, svarade farmor, han dog av en hjärtattack när vi hade sex i söndags
> morse.
> Förskräckt sa Anna,
> - Jamen förstod ni inte att det innebar stora risker när man är 93 år!
> - Nej då, sa farmor.
> - Vi hade alltid lugnt sex varje söndagsmorgon i takt med kyrkklockan. In
> på 'ding', och ut på 'dong'.
> Hon tog en liten paus och torkade bort en tår.
> - Och hade det inte varit för den förbannade Hemglass-bilen som körde förbi
> så hade han fortfarande varit i livet.

 
 
Jenny

Jenny

9 februari 2009 18:39

Hej!
Du som är duktig på att sy, här är ett tips. Sy såna här klänningar http://www.tradera.com/Retro-Klanning-70-Tal-auktion_83800517 Har sett att dom är väldigt populära och vissa har gått för 200:- T.o.m jag skulle vara intresserad av såna med rätt tyg. Kram Jenny

http://mammatillenprinsessa.blogg.se

 
Mari

Mari

10 februari 2009 08:00

Hej Patricia
Du får krya på dig. Den här vintern har ju gått i "småsjukdomarnas" tecken. Det går liksom inte riktigt över. En massa "småduttande" med lite feber och halsont nästan hela tiden. Sonen är hemma idag igen med feber. Så har vi haft det sedan året började. Det blir nog bättre när vädret blir riktigt med antingen kallt eller att våren kommer. Vill du se några riktigt härliga vårbilder så titta in i hos www.kreativadesajna.blogg.se. Hon har jättehärliga bilder som man blir glad av. Tycker jag i alla fall. Som sagt krya på dig och ha en bra dag önskar jag / WimsanMari ( sysidan )

http://www.maradesign.blogg.se

 
Jenny

Jenny

10 februari 2009 08:28

Hej
Du har blivit utmanad av mig
Gå in på min blogg för att få reda på mer
Kram

http://wilmaocholiver.blogg.se

 
Ingen bild

Sandra.F

10 februari 2009 20:47

Jaha, något nytt att lära sig alltså (blogg). Dessa datorer och tidsspill. Jag sover hellre ;0)
Men kul!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av patricia - 12 december 2011 16:05

Nu är jag inne på min tredje dag på bara soppor. Går rätt bra ändå men att laga mat till familjen är ingen höjdare! Hur vet jag vad maten smakar?!?!   ...

Av patricia - 10 december 2011 00:27

Kankse dags för en ny uppdatering!   Emma har blivit B-åkare! En mycket tuff period fram för sig! Hon har haft sin första klubbtävling och hon slutade på en 16 plats med 9.78 poäng! Det hoppas vi på att hon klår på nästa klubbtävling.   Lör...

Av patricia - 11 oktober 2011 23:41

Jag har funderat nu ett tag varför jag ska ha en blogg? jag skriver ju allt på facebook ändå!     jaja har ju lite att skriva ändå.   Familjen var in turkiet i september, med på resan var även 2 av mina syskon och mamma. Vi hann inte en...

Av patricia - 25 juni 2011 20:26

jag är så fruktansvärt dålig på att blogga!! kommer på det ibland när jag läser Marias blogg. jag är sjukskriven just nu. har opererat knät och fått ett nytt korsband. Det går rätt bra nu...har gått några steg bara med en krycka.   Emil har h...

Av patricia - 7 april 2011 21:50

Idag var jag nere på Intersport och köpte mina dyraste skor någonsin! Det är säkert en del som tycker att summan är fjuttig men den är mycket för mig 690 kr!!! Ett par Adidas löparskor...men det innebär inte att jag ska börja springa HAHA! Nej nej ...

Ovido - Quiz & Flashcards