Direktlänk till inlägg 12 mars 2009

Flera saker händer den 28;de

Av patricia - 12 mars 2009 11:08

Den 28 är det först tävling för Emma ja en mini tävling ingen riktig eftersom hon inte är testad men det är ju som en riktig för henne ändå!


Sedan efter den ska jag och Emma åka till stockholm och se High school musikal. det kommer nog bli en bra dag för Emma ler


kram patricia

 
 
Ingen bild

marie-louise

12 mars 2009 19:52

Åh, så spännande. Jag håller tummarna. Och sedan musikal. Lite avundsjuk blev jag.
Vi var i väg på tävling i helgen. De kalla den för en vänskapstävling och det var också för otestade åkare och till vår stora förvåning så blev Amanda 2:a. Det hade jag faktiskt aldrig trott. Sen skall vi iväg på en annan tävling om två helger och då blir det tyvärr ett annat pogram och de har bara 3 gånger på sig att öva in detta. Så vi får väl se hur det går. Men det är kul och spännande och de är så stolta när de har åkt.

Har mamma kanske sytt något nytt till den stora dagen? :)

 
Mari

Mari

13 mars 2009 07:36

Så mysigt ni ska ha det.
Då får vi hålla tummarna för Emma. Hur somhelst, så blir hon ( och även du ) en erfarenhet rikare. Det där med tävlingar är inte så lätt.
Har själv suttit på ett antal gymnstiktävlingar under ca 15 års tid. Man är ganska nervös även om inte det är jag själv som tävlar.
Ni får i alla fall ha en trevlig helg, både nu och då

http://www.maradesign.blogg.se

 
Maria

Maria

14 mars 2009 22:08

Trodde du skulle ha hunnit skriva ett inlägg redan..... Snälla, snälla!

http://qaktus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av patricia - 12 december 2011 16:05

Nu är jag inne på min tredje dag på bara soppor. Går rätt bra ändå men att laga mat till familjen är ingen höjdare! Hur vet jag vad maten smakar?!?!   ...

Av patricia - 10 december 2011 00:27

Kankse dags för en ny uppdatering!   Emma har blivit B-åkare! En mycket tuff period fram för sig! Hon har haft sin första klubbtävling och hon slutade på en 16 plats med 9.78 poäng! Det hoppas vi på att hon klår på nästa klubbtävling.   Lör...

Av patricia - 11 oktober 2011 23:41

Jag har funderat nu ett tag varför jag ska ha en blogg? jag skriver ju allt på facebook ändå!     jaja har ju lite att skriva ändå.   Familjen var in turkiet i september, med på resan var även 2 av mina syskon och mamma. Vi hann inte en...

Av patricia - 25 juni 2011 20:26

jag är så fruktansvärt dålig på att blogga!! kommer på det ibland när jag läser Marias blogg. jag är sjukskriven just nu. har opererat knät och fått ett nytt korsband. Det går rätt bra nu...har gått några steg bara med en krycka.   Emil har h...

Av patricia - 7 april 2011 21:50

Idag var jag nere på Intersport och köpte mina dyraste skor någonsin! Det är säkert en del som tycker att summan är fjuttig men den är mycket för mig 690 kr!!! Ett par Adidas löparskor...men det innebär inte att jag ska börja springa HAHA! Nej nej ...

Ovido - Quiz & Flashcards