Direktlänk till inlägg 8 november 2008

julklappar???

Av patricia - 8 november 2008 20:45

Vad ska man ge en 7 årig tjej i julklapp!?

Hon har önskat sig Pet shop men jag vet att hon inte kommer att leka med det! Det kommer stå på en hylla och bara se vackra ut.


Jag har köpt lite lego till henne. Men vad mer??? ville köpa en 26 tum Tv med inbyggd dvd (så barnen slipper slåss om vems tur det är att ha tv på kvällen, de får se på helgen) men sambon sa totalt nej! Men kom med bättre förslag själv då!!! Han köper nämligen inte en enda julklapp! Han har en syster och hon fick ingen present nu när hon fyllde. Jag tycker inte att det är upp till mig att sköta det. Födelsepresenter och julklappar får jag inga utav honom, så jag har slutat att ge honom.

Det är visst farsdag imorgon....

 
 
tina

tina

8 november 2008 21:54

jag har samma problem till min 7åring! han leker med samma gamla gubbar hela tiden... och sambon verkar inte vilja köpa någonting alls för han anser att vi inte har plats! MEN som ALLTID har vi en utrensning inför jul och då kastar gossen en hel del och man kan ju inte sluta köpa julklappar bara för att vi bor i ett pyttelitet hus! ha en fortsatt bra helg :)

http://tisashem.blogspot.com

 
Ingen bild

marie-louise

8 november 2008 22:08

Jag känner igen mig. Har samma problem till min dotter och de är ju lika gamla. Även hon önskar sig Pet shop. Hon har redan en del sådana och leker inte speciellt med dem. Det är svårt. Lättare är det till pojken. En rorri racerbil och en Blixten så blir han glad. Men vi har ju iallafall några veckor till på oss att fundera. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av patricia - 12 december 2011 16:05

Nu är jag inne på min tredje dag på bara soppor. Går rätt bra ändå men att laga mat till familjen är ingen höjdare! Hur vet jag vad maten smakar?!?!   ...

Av patricia - 10 december 2011 00:27

Kankse dags för en ny uppdatering!   Emma har blivit B-åkare! En mycket tuff period fram för sig! Hon har haft sin första klubbtävling och hon slutade på en 16 plats med 9.78 poäng! Det hoppas vi på att hon klår på nästa klubbtävling.   Lör...

Av patricia - 11 oktober 2011 23:41

Jag har funderat nu ett tag varför jag ska ha en blogg? jag skriver ju allt på facebook ändå!     jaja har ju lite att skriva ändå.   Familjen var in turkiet i september, med på resan var även 2 av mina syskon och mamma. Vi hann inte en...

Av patricia - 25 juni 2011 20:26

jag är så fruktansvärt dålig på att blogga!! kommer på det ibland när jag läser Marias blogg. jag är sjukskriven just nu. har opererat knät och fått ett nytt korsband. Det går rätt bra nu...har gått några steg bara med en krycka.   Emil har h...

Av patricia - 7 april 2011 21:50

Idag var jag nere på Intersport och köpte mina dyraste skor någonsin! Det är säkert en del som tycker att summan är fjuttig men den är mycket för mig 690 kr!!! Ett par Adidas löparskor...men det innebär inte att jag ska börja springa HAHA! Nej nej ...

Ovido - Quiz & Flashcards